Ano. Naši nabídku mohou využít jak firmy, tak jednotlivci.

Často kladené otázky (FAQ)
Naše pobočky můžete navštívit od pondělí do pátku od 7.00 do 16:00 hodin, kromě státních svátků.
Fakturační den je 24 hodin počítaných od okamžiku pronájmu do stejného času následujícího dne, např. od 10:00 hodin v úterý do 10:00 hodin ve středu.
Pokud se něco pokazí, můžete se na nás spolehnout. Pokud závada vznikla běžným provozem, nikoliv z důvodu použití v rozporu s návodem k obsluze, rychle zařízení na místě opravíme nebo v případě potřeby vyměníme za jiné se stejnými parametry. Při vyúčtování pronájmu se nezohledňuje doba od nahlášení poruchy do jejího odstranění.
Podle podmínek pronájmu nám musí být zařízení vráceno ve stejném stavu, v jakém bylo pronajato. V případě poškození způsobeného nehodou nebo nesprávnou obsluhou je nutné uhradit náklady na opravu.
Pronajaté zařízení není pojištěno proti poškození nebo krádeži. K ceně nájmu ale připočítáváme poplatek za Ramirisk, což je služba snižující finanční odpovědnost nájemce za případné poškození pronajatého zařízení při splnění stanovených podmínek. Podrobnosti o této službě naleznete v letáku pod záložkou Služby nebo je ke stažení na tomto odkazu. ***odkaz***
Výše kauce závisí na typu zařízení. Chcete-li zjistit výši kauce pro konkrétní zařízení, kontaktujte nejbližší pobočku nebo se podívejte na webové stránky.
Všeobecné podmínky pronájmu naleznete v záložce Materiály ke stažení.
Naše zařízení si můžete vyzvednout osobně nebo s dodávkou na místo určení. Služba doručení je zpoplatněna a vyžaduje, abyste si s pobočkou domluvili datum a čas doručení.