Často kladené otázky (FAQ)



Ano, techniku si mohou pronajmout firmy i jednotlivci.


Naše pobočky můžete navštívit od pondělí do pátku v době od 7:00 do 11:30 a od 12:00 do 16:00 hodin, kromě státních svátků.


Fakturační den je 24 hodin počítaných od okamžiku pronájmu do stejného času následujícího dne. Např.: pokud si půjčíte techniku v úterý v 10:00 hodin je potřeba ji vrátit ve středu nejpozději do 10:00 hodin.


V případě, že se něco pokazí, se na nás můžete plně spolehnout. Pokud závada vznikla běžným provozem, nikoliv z důvodu použití v rozporu s návodem k obsluze, rychle stroj na místě opravíme nebo v případě potřeby vyměníme za jiný se stejnými parametry. Při vyúčtování pronájmu se nezohledňuje doba od nahlášení poruchy do jejího odstranění.


Na základě podmínek pronájmu nám musí být technika vrácena ve stejném stavu, v jakém byla pronajata. V případě poškození způsobeného nehodou nebo nesprávnou obsluhou je nutné uhradit náklady na opravu.


Pronajaté stroje nejsou pojištěny proti poškození nebo krádeži. K ceně nájmu, ale připočítáváme poplatek za Ramirisk, což je služba snižující finanční odpovědnost nájemce za případné poškození pronajaté techniky při splnění stanovených podmínek. Podrobnosti o této službě naleznete v letáku pod záložkou Služby nebo je ke stažení zde.

 


Výše kauce závisí na typu techniky. Chcete-li zjistit výši kauce pro konkrétní stroj, kontaktujte nejbližší pobočku. Výše kauce je uvedena i v katalogové nabídce strojů na našich webových stránkách.


Všeobecné podmínky pronájmu naleznete v záložce Materiály ke stažení nebo si je můžete přečíst zde.


Naši techniku si můžete vyzvednout osobně nebo s dodávkou na místo určení. Služba doručení je zpoplatněna a vyžaduje kontaktování pobočky a domluvení konkrétního dne a času doručení.